  • Data: 2013-09-06 19:58:10
    Temat: Re: Jak napisać odwoładnie do Sądu?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-06 19:40, Robert Tomasik pisze:

> [...]

    w świetle tego:

    > Cel ideologiczny Twojego działania zacny, tym nie mniej odnoszę
    > wrażenie, że pytajacemu niekoniecznie chodziło o taka poradę.
    > Taka specyfika tej brupy.

    Ja zaś odnoszę wrażenie, że udzieliłem odpowiedzi właśnie
    takiej, jakiej zgodnie ze "specyfiką" tej grupy oczekiwał piśca.

    Chciał dowiedzieć, czy da się "zgodnie z prawem" wymigać z
    płatności, no to napisałem, że tak. Pokazałem jednak, że jest
    poza tą marchewką i kij.

    Dodam w ramach ciekawostki, że :

    Procesowałem się z podmiotem X. Finalnie jednak udało się
    zawrzeć ugodę przed sądem. Sąd tym samym zakończył postępowanie,
    koszty wrzucił 50/50 na strony. No i mnie się zapomło w terminie
    kosztów zapłacić, mimo, że ugoda w pełni mnie satysfakcjonowała.
    O konieczności zapłaty kosztów zapomniałem. Przypomniałem sobie
    w RAMIRENCIE, gdy próbowałem po raz kolejny w życiu tam pożyczyć
    sprzęt budowlany. Odmówiono mi albowiem moje dane są w BIG KRD
    :). Sprawdziłem za co - wierzycielem jest skarb państwa, i sąd w
    imieniu tegoż wrzucił mnie do BIGu ;)

    A jeśli chodzi o życie codzienne - jest parę podmiotów z którymi
    współpracuję i te podmioty z automatu w KRD i INFOMONITORZE
    sprawdzają kontrahentów :)

    Reasumując - chciałem być "kompleksowy" w wyjaśnieniu.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90