    Date: Fri, 03 Dec 2010 23:47:59 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    <id27bj$8ua$1@news.onet.pl> <id2a8b$rf$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <4cf4f835$0$27036$65785112@news.neostrada.pl> <id34ie$b7h$1@news.onet.pl>
    <4cf518d1$0$22814$65785112@news.neostrada.pl> <id35rt$fbp$1@news.onet.pl>
    <4cf639c6$0$22812$65785112@news.neostrada.pl> <id5kao$lvm$1@news.onet.pl>
    <4cf66090$0$22801$65785112@news.neostrada.pl> <id6cab$6n1$1@news.onet.pl>
    <4cf8a55f$0$22805$65785112@news.neostrada.pl> <ida9q9$veh$1@news.onet.pl>
    <idaapl$379$1@news.onet.pl> <idab01$3gm$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <idap5p$mek$3@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <idapn3$ofp$1@news.onet.pl>
    <idaq7p$pbg$2@news.onet.pl> <idarkf$v39$1@news.onet.pl>
    <idbf3t$u2q$1@news.onet.pl> <idbmdm$nkm$1@news.onet.pl>
    <idbno5$rog$1@news.onet.pl> <idbooc$v3g$1@news.onet.pl>
    <idbp2g$cc$1@news.onet.pl> <idbprv$2q5$1@news.onet.pl>

    (03.12.2010 23:10), Krzysztof wrote:

    > A teraz jest niby dobrze?
    > To skąd w takim razie tysiące fundacji "Pomóż Piotrusiowi wrócić do
    > zdrowia"?
    > Dziwne - płacimy wszyscy ten wspaniały ZUS, a mimo to masa ludzi błaga o
    > pomoc w leczeniu.

    Ale mimo wszystko chodzi o przypadki typu przeszczep szpiku itd...

    A nie o np. operację wyrostka, wycięcia woreczka żółciowego , które bez
    ubezpieczenia niejednego by po prostu zrujnowały, zaś z ubezpieczeniem -
    możesz podpowiedzieć mi ubezpieczyciela który za rozsądną stawkę
    ubezpieczy od takich przypadków?

    Bo moje ubezpieczenie, za które mój pracodawca płaci około 100zł/mc daje
    mi to bez czego od biedy bym się mógł obyć/mógłbym sobie sam zapłacić;
    tj. specjaliści (bez dentysty), podstawowe badania i jeden przegląd
    dentystyczny rocznie.

    Ale, jak chciałem się zwolnić i badałem sprawę wyjścia z ubezpieczenia
    grupowego na indywidualne, to dowiedziałem się że a) jestem traktowany
    jakbym się właśnie ubezpieczał "od zera", b)dano mi wyraźnie do
    zrozumienia że przy mojej historii chorobowej wyliczą mi taką składkę
    żebym się nie zdecydował.

    Więc z tymi prywatnymi ubezpieczeniami to tak różowo nie jest jak jeden
    z drugim piszą.

    p. m.