  • Data: 2010-12-03 16:59:13
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w

    > Nie oni stanowią problem, tylko Ci których nie stać na żadne
    > ubezpieczenie.

    A czyj to jest problem?
    Uważasz, że niańczenie społeczeństwa poprzez często nieuzasadniony socjal
    jest sposobem na szczęście?

    > A czy ktoś kiedyś temu przeczył?

    Nie, ale wydawało mi się, że może nie masz takiej świadomości.

    > A czy masz w ogóle świadomość jakie problemy społeczne się pojawią
    > w razie likwidacji systemów wyrównywania szans i wzmacniania obszarów
    > biedniejszych?

    Mam, jak najbardziej.
    Co nie znaczy, że muszę trząść tyłkiem jak właściciel restauracji, któremu
    zaproponowano odpłatne "popilnowanie" lokalu.

    > Wg Ciebie na szansę do życia zasługują tylko ludzie bogaci?

    Nie i ja nikomu takiej szansy nie odbieram.

    > I jest znacząco droższe od wersji indywidualnej bez tego.

    Nie jest. Innymi słowy bardziej się opłaca ubezpieczyć całą rodzinę, niż
    siebie samego, bo kwota wychodzi identyczna.

    K.