  • Data: 2007-07-11 14:30:48
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:a7b183deaf4d2f50e008b94e6abe1dcc@halizna.pt poreba
    <d...@p...pl> pisze:

    > Tzw "humanitaryzm" to u rasy ludzkiej rzecz sztuczna i nabyta, wręcz
    > nienaturalna.
    Naturalna. Przyszła razem z rozumem.
    Tyle, że i jedno i drugie nie wszyscy mają.
    Rzekłbym - to rzadki dar.

    > Mam wrażenie, że mylisz - prawda, dość powszechne na wsi - tępe
    > okrucieństwo z przedmiotowym traktowaniem 'żywiny'.
    Niczego nie mylę.

    > Sam znam 'chłopów', którzy chromą świnię w celu odratowania brali do
    > chałupy i _z sercem pielęgnowali_ (!!! co swoistym złamaniem wiejskiego
    > tabu było)
    Być może. Co się ma mnięsko zmarnować?

    > a za czas jakiś, z żalem bo z żalem, ale zadali tejże śwince okrutną
    > świoniobiciową śmierć. BTW wiesz jak się odbywa tradycyjne 'gospodarczym
    > sposobem' świniobicie?
    Tylko z opowieści. Ale inne dowody bezmyślnego, tępego okrucieństwa wsiowych
    (i nie tylko, rzecz jasna) prymitywów widywałem na własne oczy.

    --
    Jotte