  • Data: 2007-07-11 14:16:11
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Toż przecież napisał, że:
> [...]
    to jest bardzo ludzkie. Tzw "humanitaryzm" to u rasy ludzkiej rzecz
    sztuczna i nabyta, wręcz nienaturalna.

    > Wiem, tępa hołota nie traktowała zwierząt jak istot żyjących i
    > czujących. Tak jest zresztą i dziś, choć mamy XXI wiek. Ileż ja razy to
    > widziałem, a i reagowałem na ile mogłem

    Mam wrażenie, że mylisz - prawda, dość powszechne na wsi - tępe
    okrucieństwo z przedmiotowym traktowaniem 'żywiny'. Nawet mityczni
    'Indianie' (czyt. społeczeństwa silnie związane z przyrodą) nie tyle że
    nie zadają zwierzakom cierpień, co nie zadają cierpień *niepotrzebnych*
    z pragmatycznego punktu widzenia - zdobycia pożywienia, skór itp.
    Jeżeli praktyka i doświadczenia ojców mówią, że lepszy materiał uzyskuje
    się 'psikotka pustynnego' obdzieranego żywcem ze skóry, to 'indianie'
    obdzierają 'psikotki' żywcem. Nie bebeszą natomiast 'suchuszka
    mokrzastego' żywcem żeby nacieszyć ucho jego agonalnym kniazieniem. Bo
    sensu to nie ma.
    Sam znam 'chłopów', którzy chromą świnię w celu odratowania brali do
    chałupy i _z sercem pielęgnowali_ (!!! co swoistym złamaniem wiejskiego
    tabu było) a za czas jakiś, z żalem bo z żalem, ale zadali tejże śwince
    okrutną świoniobiciową śmierć. BTW wiesz jak się odbywa tradycyjne
    'gospodarczym sposobem' świniobicie?

    > Mogę jeszcze uwierzyć, że żyjąc na wsi nie słyszałeś o morderstwach. Ale
    > jak mogłeś nie słyszeć o świniach, królikach i drobiu???
    Tak BTW są zapewne jakieś statystyki kryminologistyczne dotyczące
    przestępców typu dewianci/seryjni/wampiry... na obszarach silnie
    zurbanizowanych i wiejskich w przeliczeniu na 1tys. mieszkańców?

    --
    pozdro
    poreba