  • Data: 2007-07-12 15:50:24
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Circulus V." <b...@n...polbox.com> napisał w wiadomości
    news:h0gc93p7rsm5ntuh8p9i0jh4tv6q0m776b@4ax.com...

    >ptaki

    A ptaki będą jadły....? Bo ja powiedzialam o wyginięciu owadów. Tak wiem,
    zostana ptaki, ktore jedzą inne kręgowce etc, ale mam wrazenie ze zawsze na
    poczatku tego łancucha pokarmowego bedzie musialo byc cos co kręgowcem nie
    jest.

    > Nie takie katastrofy wydarzały się w przeszłości na Ziemi.

    jasne, jasne. Dinozaury cos na ten temat by powiedziały:)

    >. Przez takich jak ty, dla których pies jest
    > ważniejszy od człowieka

    Oczywiscie jestes mi w stanie wskazac gdzie cos takiego napisalam, czy
    polemizujesz sobie z tym co tobie sie wydaje, ze ktos napisal? A mama
    rzeczywiscie jestem, aczkolwiek nie psia, jakbys sobie tego zyczyl:)

    > Strach jest wyjść z dzieckiem do parku lub nad wodę, wszędzie wolno
    > biegające obsrane kundle, grożące przeniesieniem wielu groźnych chorób,

    To nie wychodz. Kleszcze np groza boreliza, użadlenia szerszeni moga byc
    smiertelne, od kota moze zlapac toksoplazmoze etc. Poczciwy pies to pikus w
    porownaniu z cala natura, ktora sie zawziela na ciebie i twoje dziecko

    > Jeśli zwierzę przeszkadza człowiekowi w normalnym życiu, należy zwierzę
    > uśmiercić. Owszem, powinno się je uśmiercić w możliwie humanitarny sposób.

    Wlasnie czytam "maus" i tam na poczatku ksiazki jest cytat "zydzi z
    pewnoscia sa rasa. ale nie sa rasa ludzka". Kto to powiedzial i co z tego
    wyniklo pewnie wiesz, bo prezentujesz podobny tok myslenia. Jesli czegos nie
    lubie albo mi to przeszkadza to nalezy to zniszczyc, wszystko jedno jak
    irracjonalne przekonanie lezy u zrodla tej fobii.

    >90% z nich żyje dzięki człowiekowi i dla potrzeb
    > człowieka.

    Przynajmniej czlowiekowi sie tak wydaje. Vide - Folwark zwierzęcy :P

    > I trochę wstyd tego nie
    > wiedzieć.

    Jeszcze wiekszy wstyd nie umiec czytac ze zrozumieniem. Nie pisalam o
    tubylczych plemionach przywyklych do takiego zycia od zawsze, ale pisalam o
    rdzennym mieszczuchu, ze srodka Europy, ktory popada w schizofenie, kiedy
    komorka traci mu zasieg, albo szczeka pies sasiadow. Prosilabym wiec, abys
    nie przekrecal moich slow, ani nie wymyslal sobie słow, ktore rzekomo
    powiedzialam/napisalam bo dyskutowanie z twoimi fantazjami nie jest az taka
    rozrywka jak sadzisz:)

    Angie