  • Data: 2007-07-11 12:26:02
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 13:17:20 +0200, Angie napisał(a):

    > Tak sądzisz? To w ramach zadania domowego poczytaj sobie ksiazkę "etyczne
    > problemy prawa" autorstwa Tomasza Pietrzykowskiego. M

    Zanotuję :-)

    > Chwalisz sie czy żalisz?

    Stwierdzam fakt.

    > I jestes z tego oczywiscie dumny prawda?

    Nie jestem, tak jak i nie jestem dumny czy z tego że jadłem
    kotlet z świnki na obiad. Po prostu dla mnie to normalne
    życie. Jeśli psów jest nadmiar to się je likwiduje - oddaje
    do uśpienia lub robi to samemu - kiedyś w praktyce nie było czegoś
    takiego jak sterylizacja. Jedyna kwestia która pozostaje to by
    to robić humanitarnie.

    Pozdrawiam,
    Henry