  • Data: 2007-07-11 12:44:47
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1rlqu3g195pdi$.1v1f3m535cj99.dlg@40tude.net Henry (k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Wychowałem się na wsi.
    To nie jest usprawiedliwienie.
    Na wsi też można wyrosnąć na normalnego, myślącego i czującego po ludzku
    człowieka.

    > Topienie psów i kotów było zawsze powszechne,
    Wiem, tępa hołota nie traktowała zwierząt jak istot żyjących i czujących.
    Tak jest zresztą i dziś, choć mamy XXI wiek. Ileż ja razy to widziałem, a i
    reagowałem na ile mogłem

    > a jakoś o morderstwach nie słyszałem w okolicy. Że już o świniach,
    > królikach i drobiu nie wspomnę.
    Mogę jeszcze uwierzyć, że żyjąc na wsi nie słyszałeś o morderstwach. Ale jak
    mogłeś nie słyszeć o świniach, królikach i drobiu???
    Ty coś kręcisz z tym wychowaniem na wsi.

    --
    Jotte