  • Data: 2007-07-09 16:50:41
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tom wrote:

    > To jest jamnik - wyjątkowo wredna rasa psów.

    Eeetam...

    > Sąsiadka o problemie wie, tylko nie wiele może zrobić.
    > To głupie, to nie słucha.
    > Wystarczy, że sąsiadka wyjdzie na ulicę lub do innej sąsiadki i piesek
    > zaczyna nie tylko szczekać, ale zaczyna wydawać z siebie dźwięki nie do
    > zniesienia.

    Zawiadom TOZ, że właścicielka znęca się nad zwierzęciem ;->

    > Jest to wycie skomlenie i szczekanie w jednym. To wszystko na cały
    > regulator, jakby go ze skóry obdzierali.
    >
    > Czasami jak mnie bardzo wkurzy, to zaczynam planować morderstwo.
    > Ale w sumie to chyba jestem za mało odważny aby zabić takiego psa.

    Wzywaj policję lub straż gminną/miejską. Potem wniosek do sądu
    grodzkiego o ukaranie za uciążliwość. Może się uda...

    Słyszałem, że w okolicy sąd nakazał komuś "zlikwidowanie" koguta ;-)

    > Tylko się tak zastanawiam nad takim czynem.
    > Niektórzy tutaj krytykują. Ale przecież to jest takie same morderstwo,
    > jakich w rzeźni ciągle się odbywa wiele. Pies nie jest bardziej
    > rozwinięty umysłowo niż kura czy krowa czy świnia. Tak samo odczuwa
    > swoją śmierć.

    Wiesz, ale przeważająca większość mięsożerców kupuje mięso w sklepie i w
    swojej hipokryzji posuwa się do tego, że nie przyjmuje do wiadomości, że
    je zabite zwierzęta. A już własną ręką zabić...