  • Data: 2007-07-10 12:47:23
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    MarlonB wrote:

    > ale pieprzysz.

    Możesz sobie bluzgać - rzeczywistości to i tak nie zmieni.

    > Ciekawe co ty byś zrobił jakby ci babcie/dziecko otruli
    > lub zone zgwałcili.

    Babcia/dziecko/żona siedzią na tylnym siedzeniu. (ale pewnie i tak nie
    zrozumiesz aluzji)

    > Jak jaj nie masz to nie zwalaj na rozum. Zaraz

    ROTFL

    Ja wiem, że dla takich tępych drecholi jak ty postępowanie zgodnie z
    prawem to "brak jaj". Ale tak na prawdę to właśnie tacy jak ty są
    największymi tchórzami. Primo: bo nie mają odwagi postępowanie zgodnie z
    przepisami. Secundo: bo odwagę to mają tylko jak mają przewagę fizyczną.

    Kogoś mniejszego to chętnie byś sam karał, ale wystarczy że już nie
    czuje się silniejszy, a zwijasz się w kłębuszek jak każdy śmierdzący tchórz.

    [ciach]

    > Moja wypowiedź nie miała nic wspólnego z podżeganiem :)

    Miała.

    > Głupotą by było
    > nie branie pod uwage, że sąsiad któremu zabito psa może nie zareagować
    > przemocą.

    To teraz, cwaniaczku, weź pod uwagę, że możesz np. trafić na świra,
    który rozwali ci siekierą łeb za denerwowanie go w internecie i spadaj
    stąd z podkulonym ogonkiem ;->

    > Koleś myśli, że pójdzie do budy, zabije zwierzaka i dostanie
    > dwie stówki mandatu.

    Primo: on nie myśli. Podobnie,jak ty. On też uważa się za silniejszego
    (konkretnie od psa) i chce go samodzielnie "ukarać".

    Secundo: grozi mu nieco więcej, niż grzywna. I to zgodnie z prawem.

    > A co jakby oprócz tego dostał jeszcze siekiere na
    > plecy? Czy to brak wyobraźni czy to ty jestes głupi?

    Głupota to grzech tępawych dresów, takich jak ty.