  • Data: 2007-07-10 11:42:05
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:er1cm4-q2f.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ja ciebie nie obrażam. To ty siebie obrażasz. Swoimi durnymi (i
    > nielegalnymi - podżegasz do popełnienia przestępstwa) wypowiedziami. Ja
    > tylko stwierdzam fakt.

    ale pieprzysz. Ciekawe co ty byś zrobił jakby ci babcie/dziecko otruli lub
    zone zgwałcili. Jak jaj nie masz to nie zwalaj na rozum. Zaraz napiszesz ze
    pies to nie człowiek - moze i racja ale przywiązanie do psiaka może być
    podobnie silne.

    Moja wypowiedź nie miała nic wspólnego z podżeganiem :) Głupotą by było nie
    branie pod uwage, że sąsiad któremu zabito psa może nie zareagować przemocą.
    Koleś myśli, że pójdzie do budy, zabije zwierzaka i dostanie dwie stówki
    mandatu. A co jakby oprócz tego dostał jeszcze siekiere na plecy? Czy to
    brak wyobraźni czy to ty jestes głupi?

    M.