    From: Tom <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Date: Mon, 09 Jul 2007 16:50:09 +0200

    > Jeśli zrobisz to humanitarnie to się opłaca.
    > A z sąsiadem nie da się dogadać? I czemu on szczeka? Zostaje sam
    > na te dwie godziny czy co?

    To jest jamnik - wyjątkowo wredna rasa psów.
    Sąsiadka o problemie wie, tylko nie wiele może zrobić.
    To głupie, to nie słucha.
    Wystarczy, że sąsiadka wyjdzie na ulicę lub do innej sąsiadki i piesek
    zaczyna nie tylko szczekać, ale zaczyna wydawać z siebie dźwięki nie do
    zniesienia.
    Jest to wycie skomlenie i szczekanie w jednym. To wszystko na cały
    regulator, jakby go ze skóry obdzierali.

    Czasami jak mnie bardzo wkurzy, to zaczynam planować morderstwo.
    Ale w sumie to chyba jestem za mało odważny aby zabić takiego psa.

    Tylko się tak zastanawiam nad takim czynem.
    Niektórzy tutaj krytykują. Ale przecież to jest takie same morderstwo,
    jakich w rzeźni ciągle się odbywa wiele. Pies nie jest bardziej
    rozwinięty umysłowo niż kura czy krowa czy świnia. Tak samo odczuwa
    swoją śmierć.
    Kto nie jest wegetarianinem nie ma prawa krytykować morderstwa pieska.
    Jedynie sąsiadkę mógłbym skrzywdzić. Ale ona by się chyba nie przejęła
    bardzo śmiercią pieska. Same z nim problemy.

    Pozdrawiam
    Tomasz