  • Data: 2007-07-09 15:55:15
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: Tom <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok, zjesz tego psa ?

    Chińczycy jedzą, więc chyba nie są takie złe.

    > Trzeba odróżniać zabijanie dla przetrwania od
    > zabijania z takiego powodu, że nie umiało się prawnymi środkami
    > zdyscyplinować właścicielki pieska.

    My nie zjadamy zwierząt dla przetrwania. Równie dobrze możesz jeść
    rośliny. Na świecie żyją miliony wegetarian. Nie muszą jeść zwierząt by
    przetrwać. Są dodatkowo zdrowsi. Moja prababcia jest wegetarianką i
    niedługo skończy 100 lat. Więc nie mów, że zabijamy krowy czy świnie dla
    przetrwania.
    Jesz zwierzęta bo to ci sprawia przyjemność. Masz urozmaicone posiłki i
    możesz bardziej się nasycić zwierzętami, a nie po to by przetrwać.

    > W takim razie niech odda psa do schroniska. Jeśli babka nie potrafi
    > go uciszyć, to taki piesek zostanie jej zabrany. Na pewno jednak nikt go
    > nie odstrzeli, po prostu trafi do schroniska.

    Nie wiem czy dla pieska byłoby lepiej iść do schroniska czy zginąć. On
    byłby tam nieszczęśliwy do końca życia bez właścicieli. Humanitarniej
    byłoby uśmiercić.

    > Pytanie - czy kiedykolwiek zgłosiłeś Policji lub Straży Miejskiej
    > problem z hałaśliwym zwierzakiem ?

    A co oni na to poradzą. Jak sama właścicielka nie może uciszyć.