  • Data: 2010-01-07 09:15:28
    Temat: Re: Jak ekspresowo sie zwolnic - porzucenie pracy??
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 23:30:04 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Tylko Ci się wydaje. Na chorobowym nie można wykonywać żadnej pracy
    > zarobkowej (pod rygorem zwrotu zasiłku/wynagrodzenia chorobowego),

    Spoko. Temat znany z zero-jedynkowym mechanizmem ZLA.
    Ale powiadasz zwrotu wynagrodzenia otryzmanego w trybie art, 92 KP?
    Hmmm... jak wiadomo, pierwsze 33 dni choroby w roku kalendarzowym "płaci
    pracodawca". Nasz pytek na pewno nie ma kontynuacji chorobowego z ubiegłego
    roku, gdy płatnikiem zasiłku chorobowego był ZUS.
    Więc zapytowywuje Liwiusz:
    - jak ten pracodawca kfc "dowie się" że w trakcie ZLA u niego i wypłacaniu
    przez niego wynagrodzenia w trybie art. 92, ów pytek pracował gdzieś
    indziej? :)))

    > czyli
    > nie tylko zapomnij o drugiej umowie o pracę,

    I kolejny klimacik:
    - mam dwie umowy o pracę, dwóch pracodawców (różnych!). Jetem chory,
    otrzymuję zwolnienie. Lekarz wystawi mi DWA druki ZLA, dla każdego z
    pracodawców?