  • Data: 2006-03-14 20:23:54
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R." napisał w wiadomości

    > bylem napadniety 2 razy w tym raz z bronia, raz z uzyciem przemocy.

    I jak? zamkneli ich?
    Mnie napadli raz. Chcieli pieniedzy. Powiedzialem im, ze przy sobie nie mam,
    ale jestem komendantem policji i jak pojda ze mna na komende to dostana co
    im sie nalezy... Oczywiscie to nie byla prawda, ale trzeba bylo widziec, jak
    uciekali :) Swietna metoda na niedopitych meneli :)