    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Date: Tue, 14 Mar 2006 13:53:55 +0100

    > Dostrzegam. A ty dostrzegasz roznice miedzy staniem na czatach a waleniem po
    > gebie, albo miedzy "ja sie w to nie mieszam" a mieszaniem w cudzych
    > kieszeniach? Gdzie ja tam napisalem cos o staniu na czatach? Po co stac na
    > czatach na ruchliwej ulicy o godzinie 19 jak wokol jest pelno ludzi?
    > A po za tym nawet gdyby.. czy wspolnik nie jest wspolwinny?

    wspolnik jest tak samo winny. Znow nie myslisz, nigdzi eni napisalem ze
    osoba ktora wali po gebie jest niewinna, caly czas twierdze ze potrzebne
    sa dowody na jej wine, chocby z tego powodu mozna umorzyc (brak dowodw)
    czy uniewinnic. Samo osarzenie kogos o dany czyn tym dowodem nie jest,
    uznajac czyjes zeznania za lepsze na podsatwie oceny ich wiarygodnosci
    mozna skrzywdzic niewinna osobe. A czym jest ocena wiarygodnoscizenzan
    idelanie pokazał minister Wasserman przy podneicie po przesluchaniu
    Jaruckiej niszczac w ten spopob niewinnego czlowieka - kandytata na
    prezydenta. Tak ma wygladac Panbstwo prawa?

    Zamiast pluc na prokurature czy sad sprobuj ich zrozumiec.

    P.