  • Data: 2012-01-16 11:20:16
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-16 12:21, Nixe pisze:

    > w wiadomości

    > Really? Jakoś dziwnym trafem zmiany w systemie emerytalnym służb
    > mundurowych dotyczyć mają TYLKO tych, którzy dopiero zaczną służbę, a
    > nie tych, którzy na emeryturę przejdą (przykładowo) w tym roku czy nawet
    > za kilka lat.
    > Tutaj jakoś "się dało". Gdzie indziej to awykonalne?

    Przecież to proste jak budowa cepa i 300-złotowe podwyżki.

    Po pierwsze: mundurowych jest mniej, więc mniej to kosztuje.

    Po drugie: to właśnie ci mundurowi mają chronić pryszczate dupy
    rządzących, jak już emeryci (obecni i przyszli) zorientują się jak
    bardzo są dymani.

    Na bezpieczeństwie nie warto oszczędzać, wie o tym każdy socjalistyczny
    watażka, w tym i Tusku.

    --
    Liwiusz