  • Data: 2012-01-15 07:36:32
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pan Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jere6k$t0t$1@mx1.internetia.pl...
    > Szanowni Państwo .
    > [...]
    > A dlaczego pytam ? - bo miałem dobre zarobki , dużo wyższe od
    > średniej krajowej , ale kilka długich kilkumiesięcznych wyjazdów
    > z kraju i w całym okresie pracy nie ma ani razu ciągłości 10 lat
    > co jest podstawą do obliczania .

    Ty chyba jesteś jakimś niedouczonym trolem. Już po kilku minutach czytania
    przepisów ustawy o emeryturach i podstawie do obliczania wysokości emerytury
    dla osób urodzonych w 1947 r. wiedział byś że podstawą są zarobki z
    dowolnych 10 kolejnych lat z ostatniego dwudziestolecia przed przejsciem na
    emeryture, lub 20 DOWOLNYCH LAT (NIE KOLEJNYCH) Z CAŁEGO OKRESU ZATRUDNIENIA
    i możesz sobie wybrać zarobki z tych lat w których miałeś wysokie (żadna
    ciągłość nie obowiązuje). Więc te zarobki dużo wyższe od średniej krajowej
    dadzą Ci dużo wyższą emeryture od średniej krajowej emerytury.

    pozdr