  • Data: 2012-01-15 09:51:57
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2012 23:19, Pan Zbyszek pisze:

    > Spoko.. Myślę , że najwyższa pora zakończyć temat .

    Ano. Dość już natrollowałeś.

    > A nie ustosunkowałem się , bo ja w PRLu nie pracowałem za 20$ tylko za
    > conajmniej podwójną średnią krajową

    Czyli te kilkadziesiąt dolarów USA.

    > i nieważne ile ona wtedy wynosiła.

    Ważne.

    > I to jest powód mojego rozgoryczenia . A z mojego naiwnego wyliczenia
    > wychodzi że :
    > Obecna średnia krajowa to 3600 zł .
    > Prawie zawsze zarabiałem powiedzmy razy dwa czyli 7200 zł .
    > tyle /odrobinę więcej/ zarabiam jeszcze do kwietnia

    No to pracuj dalej i odkładaj sobie na dodatkową emeryturę. Normalny
    człowiek z pensji 7200zł na rękę może spokojnie odłożyć kilka tysięcy
    miesięcznie - nie musi wszystkiego przepuszczać na jakieś fanaberie lub
    nałogi. No chyba że tyle alimentów masz zasądzonych, że niewiele zostaje ;->

    > a od maja dostane tylko 1550 zł .

    To i tak wysoka emerytura. Wyższa, niż pensja niektórych, czasami z
    dziećmi na utrzymaniu.

    > I jak tu żyć Panie ToMaszu ?

    Palnij sobie w łeb - problem zniknie.