  • Data: 2012-01-15 13:23:54
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: sqlwiel <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-15 13:25, krys pisze:

    Nie "bo tak", tylko z powodu, że przez kilkadziesiąt lat placił haracz i
    > państwo się zobowiązało, że mu emeryturę wypłaci. Jak twierdzi, słyszał o
    > 80% pensji.

    Ale tego państwa już nie ma!

    "Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?"
    Tak zwykle działają układy z państwem.
    :)

    (To nie do Ciebie!)
    Ludzie, kurna...
    Zacznijcie odróżniać określenia "państwo", "naród", "kraj".

    W kraju mieszkam, żyję, tu coś zbudowałem, chętnie tutaj zostanę.
    Z narodem się dogaduję, rozumiem i dobrze mi (czasem) z nim.
    Państwo zawsze jest wrogie! To pasożyt. Wrzód na dupie. Więcej mi
    wzięło, niż dało. (Wskaże ktoś wyjątki? Są, owszem... :) )

    --
    Tnx. sqlwiel