  • Data: 2021-01-31 18:35:40
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie w zimie (na jezdni kilka centymetrów błota śniegowego, chodniki
    nieprzejezdne, nie mówiąc już o nieodśnieżanych ścieżkach,
    chociaż normalnie jest ścieżka na tej trasie) ewidentnie złośliwie wyprzedzał mnie
    autobus przegubowy ZTM, jakieś 10 cm tylnego koła
    ostatniej osi ode mnie.
    Takie koło widzisz na wysokości swojego ramienia.
    A 20 metrów za miejscem, w którym mnie "musiał" wyprzedzić, miał przystanek.
    Czyli w sumie jeszcze drogę zajechał.

    -----