  • Data: 2021-02-01 10:42:53
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-01-2021 o 18:16, J.F. napisał:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > Owszem, ale z drugiej strony -  przejscia w ruchu by nie przeszkadzaly
    > tak bardzo ... ale nie ma ich.
    >
    > Poza tym nie masz obwodnicy - po Niemczech to zap* autostadą, obwodnice
    > maja duze miasta, malych to nikt nie liczy.
    > Ale efekt owszem - podobny, ruch w miasteczku maly ...
    >
    > Ale w duzych miastach, gdzie jest ruch duzy ... tez nie masz przejsc z
    > zebrami, tylko ze swiatlami.
    >
    > J.

    chyba nie tylko. Ba nawet w tych większych masz ruch uspokojony na wielu
    ulicach. Ulice wyłączone z przejazdu innych pojazdów niż komunikacja
    miejska i samochody dojeżdżające do posesji. Wiec znowu - przy arteriach
    - tak masz skrzyżowania ze światłami, natomiast arterie nie są tak gęsto
    jak u nas, więc znowu konieczność przejścia jej jest rzadsza i ludzie
    godzą się, że raz na jakiś czas nadłożą drogi. U nas masz co chwilę,
    więc, żeby wyskoczyć do sklepu, iść do apteki itd itd ciągle
    przekraczasz jakąś arterię. Stąd ludzie maja potrzebę by były gęsto
    przejścia, gdyby te arterie były rzadziej, więc zamiast do sklepu po
    drugiej strony arterii pójdę w drugą stronę i większość rzeczy załatwię
    nie byłoby problemu.

    --
    http://zrzeda.pl