  • Data: 2021-01-31 23:54:17
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.01.2021 o 23:31, ąćęłńóśźż pisze:

    > No zobacz, nawet w komunistycznym stanie wojennym trzeba było broń i
    > amunicję kupować w nomen-omen Stanach.

    Na mojej - z tego co pamiętam - jako producenta podano polskie Pionki.
    Zdaje się, że jakiś przepis zabraniał importu amunicji do celów
    wojskowych w owym czasie. To była taka otoczka z jakiegoś tworzywa (jak
    kondon) zawierająca drobniutki śrut. Rozpłaszczało się to na
    przegrodzie. Była w kal. .38 SPECJAL oraz 9 x 18 MAKAROV.

    --
    Robert Tomasik