  • Data: 2021-01-29 19:51:58
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2021 o 19:36, J.F. pisze:

    > A u nich pieszym sa rzadziej, skoro mozna samochodem podjechac :-)

    Tym bardziej nie ma problemu ich puścić, skoro tak mało tych pieszych.
    Nie wiem - w niemcowie często nie bywam - ty masz bliżej. Mnie
    rozwaliło, że na przejazdach kolejowych walą na pełnej kurwie. Czesi
    przynajmniej białe migające mają, a u niemców jak nie ma czerwonego to
    znaczy że wolno - nie ma prawa się popsuć;)

    > P.S. Kultura u nich taka, ze trzeba 8 znakow ostrzegawczych na przejscie
    > https://www.youtube.com/watch?v=VBgjDIJP2mA
    >
    > I to gdzie - w strefie 30km/h ;-)

    Oj tam oj tam

    https://www.google.pl/maps/@52.2260586,21.0429127,3a
    ,15y,172.42h,87.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1smkwiqSep-jn-
    ZF1vfDwv5w!2e0!7i16384!8i8192

    A co ten kolo z ADAC mówił?

    > PPS. I taka kultura
    > https://www.youtube.com/watch?v=CnkfDzVYUvY

    No i? Ja bym przeszedł po pierwszym. Jestem europejczykiem, to łażę tak
    jak mi wygodnie i żeby innym nie włazić przed maskę:P

    > Musisz, moze Ci sie tylko wydaje, ze tak zwracasz uwage na przejscia :-)

    OMG - muszę kamerkę naprawić:(
    --
    Shrek