    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    <rtm66i$kld$1@gioia.aioe.org> <5ffec5a2$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmima$4ml$1@gioia.aioe.org> <5ffed981$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmoq3$132e$1@gioia.aioe.org>
    <5ffef811$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60041fce$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <600446d7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <60045c41$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <60046250$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <xi4NH.1110$PKNd.627@fx28.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <1uNNH.358545$bhed.249826@fx10.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <zo6OH.706767$ipt.381559@fx01.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <VlLOH.439780$Tkmb.42682@fx18.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Mon, 25 Jan 2021 00:30:53 GMT

    On 2021-01-24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Nijak nie rozumiem twojej argumentacji.
    > Jeżeli uwazasz ze w kupie sniegu moze być bomba wiec nalezy takie kupy
    > ochraniac to gwarantuje ci ze znajdziesz w Polsce tysiace takich kup a
    > tutaj przyczepiono sie do jednej konkretnej.
    > Wiec albo było coś wiecej (telefon ze zgłoszeniem ze w sniegu jest
    > bomba) albo powód interwencji był pozorny.
    > Co do urabiania - to znów cie nie rozumiem. Jezeli uwazasz ze sa zle
    > urobieni to skad obrona? Uwazasz ze jest zle ale zgadzasz sie ze tak ma
    > byc?

    Myślę, że rozumiesz. W końcu chodzi wyłącznie o pretekst, przynajmniej
    na poziomie przełożonego tego stójkowego.

    > I znow czuje jakies rozdwojenie jazni.
    > Niby bronisz a jednak sie zgadzasz ze postapili zle.
    > O moich postawach sie prosze nie wypowiadaj bo nie znasz mnie a ja
    > wielokrotnie dostałem w dupe za to ze nie zachowywałem sie
    > komformistycznie.

    No widzisz, ale to zdaje się ty zacząłeś najpierw mnie oceniać vide
    elastyczne kręgosłupu, a też gówno o mnie po prawdzie wiesz. Świat drogi
    Budziku potrafi być nieco bardziej skomplikowany niż ci bardzo źli i ci
    kryształowi. Zrozumienie tego zwykle trochę czasu zajmuje.

    > Bardziej ci zalezy na ojczyznie i dlatego widzac łamanie praw
    > obywatelskich godzisz sie na to i akceptujesz ten fakt.

    Nie.

    > No powiem ci ze nazwac to pragmatyzmem to trzeba byc bardzo gibkim...
    > ;-D

    Starasz się coraz usilniej zrobić z tej dyskusji rozgrywkę personalną,
    ale ja nie mam misji edukacyjnej i mogę tylko wzruszyć ramionami.
    Klarownie nie rozumiemy się, więc bez sensu to ciągnąć.

    --
    Marcin