    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <m8p9qf$hvu$1@mx1.internetia.pl>
    <54b05b8e$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <m8pq41$9c6$1@mx1.internetia.pl>
    <54b15cba$0$2658$65785112@news.neostrada.pl>
    <m8s6fq$ca0$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Inpost
    Date: Sun, 11 Jan 2015 00:51:12 +0100

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:m8s6fq$ca0$1@mx1.internetia.pl...

    > A były jakieś dane pozwalajace na jego ustalenie?
    > ---
    > A skąd ja to mam wiedzieć ? Po to zgłaszałem by spróbowali znaleźć, ale >
    > skoro nie raczyli przyjąć to przecież nie wsiądę na konia, nie zakręcę
    > lassem i nie zaciągnę ich na miejsce by to zrobili.

    No ale weź ochłoń i sie zastanów. Jak powiadoimiłeś, żektoś wywalił śmieci
    na Twoim terenie, to oczekwiałeś, że ktoś bedzi ściągał dane z satelitów?
    Ja mam swiadomość, ze Twoja sparwa była dla Ciebie ważna, ale weź na to
    rzuć okiem globalnie.

    > Pytam, bo postępwoanie o
    > wykroczenie ma swoje ograniczenia. trudno wszczynać postępwoanie o każdy
    > leżacy na ulicy pet, choć wiadomo, że rzucajacy wykroczenie popełnił.
    > ---
    > Jaki znowu pet ? Weź się chłopie skup. Gruz przed garażem.
    >
    > Nie
    > próbuj sparwy sprowadzać do paranoi.
    > ---
    > ByA Ty możesz ?

    Co mogę? Po prostu trzeba zawsze sie zastanawiać, czy to, co chcesz, by
    zrobiono ma sens. Jaki sens jest, by Policja prowadziła śledztwo w sparwie
    kilku śmieci na Twoim terenie? Tobei sie nie chciało, a Policja ma się w to
    angażować?

    > Nie da się całego świata naprawić, natomiast można spróbować troszkę
    > poprawić jego fragmencik. Złóż zawiadomienie o znanym Ci przestępstwie, a
    > nie pisz o nieprawościach tego sprawa. Policja może dążyc do ukarania tej
    > kobiety z Inpostu. Całego systemu nie naprawi.
    > ---
    > Więc ja właśnie uważam za zdecydowanie istotniejsze doprowadzenie do
    > dostarczania powtórnego awiza.
    Czyli odmowę wydania przesyłki uważasz za mało ważną. Czemu masz zatem
    pretensje do Policji, ze stanęła na takim samym stanowisku?