  • Data: 2015-01-12 19:48:54
    Temat: Re: Inpost
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik

    > Ale ktoś ustawił przetarg po kryterium ceny i wygrał InPost.

    Chodzi ci pewnie o przesylki z sądu i ostatnia akcje,
    pewnie masz racje. Poczcie tez sie zdarza jednak nie
    na taka skale.

    Watkotworca nic nie pisal o jakiejs przesylce na wage zycia i
    smierci, zakladamy zwykly duperel gdzie watkotworca sam
    wybral po taniosci a oczekuje czterech gwiazdek.

    I co? Mam dac wiare, ze babka ni z tego ni z owego
    powiedziala: nie obsluze Pana? Pewnie jakis pieniacz
    i tyle.
    ---
    A ja myślę, że jesteś pustakiem, który po prostu nie umie czytać, dlatego
    nie wiesz o jaką przesyłkę chodzi, dlaczego jej nie dostałem itp itd.