  • Data: 2016-10-26 13:35:27
    Temat: Re: Inernet
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie należysz do tych którzy stawiają windę raz na miesiąc bo dłużej
    > nie wytrzymuje :)

    Bynajmniej. Windę reinstaluję co kilka lat, albo przy zmianie komputera.
    Ostatnio przy przejściu na w10.

    I naprawdę nie widzę problemu w tych asystentach. Nawet jak gada do mnie
    po angielsku, to potrafię się zorientować, kiedy chce mi poinstalować
    shit reklamowy.

    A jak wcześniej "uczyłem" się tych spraw, to i odinstalować ten shit się
    udało.

    --
    Liwiusz