  • Data: 2016-10-26 16:02:08
    Temat: Re: Inernet
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-10-16 o 08:14, Shrek pisze:

    > A ty? Ja wiem, że nawet wystawienie mandatu zajmuje im na ogół coś koło
    > 15 minut.
    >
    > BTW - właśnie jak wyglądają te papiery - skoro mają w magazynie 40 tysi
    > kompów to jak wypadałoby żeby w tych papierach było coś na ich temat
    > napisane - jakie bebechy choćby?

    A dowodem są bebechy? Więc nie widziałeś. Protokół przeszukania ma kilka
    rubryk na krzyż. Najdłuższe jest pokwitowanie. O ile komputery przenośne
    miewają numery fabryczne, to jednostki centralne przeważnie nie, więc
    znakuje się je tzw. metryczkami. Dla dwóch osób góra 30minut roboty.

    Wzory druków są publicznie dostępne w Internecie - szukaj po haśle
    protokół przeszukania.