  • Data: 2016-10-26 13:53:56
    Temat: Re: Inernet
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-26 o 13:35, Liwiusz pisze:
    > Bynajmniej. Windę reinstaluję co kilka lat, albo przy zmianie komputera.
    > Ostatnio przy przejściu na w10.
    >
    > I naprawdę nie widzę problemu w tych asystentach. Nawet jak gada do mnie
    > po angielsku, to potrafię się zorientować, kiedy chce mi poinstalować
    > shit reklamowy.
    >
    > A jak wcześniej "uczyłem" się tych spraw, to i odinstalować ten shit się
    > udało.

    To kwestia doświadczenia. Teraz uczę swojego syna jak sobie syfu nie
    narobić.
    Taki zeszmacony, niemoralny, zwyrodniały świat... :-)

    Pytam się ogłoszeniodawcy dlaczego w nagłówku i zdjęciu jest komplet a
    on sprzedaje 1/3 zestawu?
    Bo tak jest więcej wyświetleń a słowa kłamstwo to on nie rozumie :-)
    Uczy się gimbaza też na takich oszukańczych instalatorach ;-)
    oszustwo, wprowadzenie w błąd, kłamstwo, to już nic nie znaczy.
    Tak wszyscy robią i za to nie ma kary.
    Żałość