  • Data: 2016-10-26 08:57:04
    Temat: Re: Inernet
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Oct 2016 16:47:41 +0200
    "Kamil" <m...@t...pl> wrote:

    > Poważnie?

    Jak najbardziej.

    > To pokaż mi czarno na białym co niepotrzebnie kliknąłem.

    Sam sobie odpowiedz. W takim asystencie zależnie od strony masz kilka kroków,
    przeważnie na wszystkich krokach pomiędzy pierwszym a ostatnim przedstawia Ci jakieś
    gówno i pyta czy się zgadzasz, większość ludzi myśli że wszystkie te zgody dotyczą
    programu który chcą zainstalować, tymczasem nie i właśnie dlatego instalują sobie
    niechciany syf.

    > Bez znaczenia? Stosująć takie rozumowanie należałoby całkowicie zrezygnować
    > z internetu,

    Jeśli nie jesteś świadomy zagrożeń to jak najnardziej. To jakbyś miał pretensje, że
    wchodząc do dżungli amazońskiej możesz z niej nie wyjść żywy, bo będziesz traktował
    jak jak nasz polski las.

    > bo przecież wszędzie może czychać zagrożenie.

    Ale tak mniej więcej jest.

    > Ja myślę inaczej.
    > Znanego/zlokalizowanego szkodnika należy przykładnie uwalić/zniszczyc jak
    > karaluchy.

    No cóż, to że myślisz że świat jest urządzony inaczej, to nie znaczy że tka jest.

    > Nieprawda. Raz,że nie niechciane oprogramowanie, ale zniszczenia, a dwa, że
    > nie zależy to od uzytkownika.

    Ze zniszczeniami bym polemizował, jeśli cokolwiek się takiego wydażyło stawiam na
    przypadek, zbieg okoliczności, winę usera.

    > W tym konkretnym przypadku. Może inni nie
    > stosuja tak wrednych działań.

    Niestety coraz mniej serwisów.

    > No właśnie. jeśli będzie opis. A na przedmiotowej stronie go nie ma.

    Jesteś pewien, czytałeś regulamin, bo śmiem wątpić. Nawet jeśli na stronie nie ma, to
    w asystencie jest napisane co się stanie klikajać akceptuj na każdej zakłądce. Mało
    tego, jakbyś przeczytał regulamin, to wiedziałbyś, że wypinają się na wszelkie
    negatywne konsekwencje wynikające z nieprawidłowego działania aplikacji które poprzez
    nich ściągasz.

    > Już raz naciąłem się na tych skurwieli, ale dawno i zapomniałem niestety.

    Widać nie uczysz się na błędach.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń