  • Data: 2004-04-02 11:35:27
    Temat: Re: Import uzywanego samochodu z EU po 1. maja br?
    Od: "Marek N." <mark_n@false_address.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c4jah3$7q1$2@galaxy.uci.agh.edu.pl>, bosz wrote:

    > Wbij sobie do glowy, ze nIE MOZNA importowac samochodu z Krakowa do
    > Warszawy, bo pomiedzy Krakowem i Warszawa nie ma granicy celnej.

    A czemu mam sobie wbijać? Czy ja napisałem cokolwiek o "imporcie z Krakowa
    do W-wy" (cytat z mojego postu powyżej)? Jeśli tak, jeśli coś z mojego postu
    zostało usunięte - przytocz...

    > Podobnie po 1 Maja nie bedziemozna importowac Samochodu z Berlina do
    > Krakowa... nie bedzie GRANICY CELNEJ.

    OK, dziękuję - skoro nikt nie przeczy, to zakładam, że tak w samej rzeczy
    będzie.

    > Na JAKIEJ granicy ?
    > Placi sie clo jesli jest granica CELNA.

    No dobrze, dziękuję, wygląda to lepiej niż sądziłem - aczkolwiek jeszcze
    zweryfikuję w UC.

    A coś taki nerwowy?
    --
    Marek