  • Data: 2010-08-04 20:53:22
    Temat: Re: Ilosc nadgodzin
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i3cjc0$l60$1@news.onet.pl andreas <a...@o...pl>
    pisze:

    > Kodeksu pracy nie obchodzi co jest napisane w umowie cywilno-prawnej,
    Czasem jednak obchodzi.
    Ale niejaki Krzysztof to tuman i bufon, zapewne sfrustrowany
    kryptofantasta-konfabulant.
    Prosty artykuł, a on go musiał czytać wielokrotnie??
    I dalej nie rozumie.
    Jak już czyta to fragmenty, całościowo ogarnąć nie daje rady.

    > więc jaki ma sens jej czytanie.
    > Liczy się to jak w rzeczywistości pracuje pracownik i czy to spełnia
    > warunek do nazwania jego pracy "etatem" w rozumieniu art. 22 KP.
    Otóż to. I tam właśnie m.in. można znaleźć przyczyny zainteresowania z
    punktu widzenia KP.

    --
    Jotte