    Date: Wed, 04 Aug 2010 00:54:18 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ilość nadgodzin

    (03.08.2010 22:21), Krzysztof wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale skąd akurat to założenie, że się pokłóci?

    Nie założenie, tylko możliwość.

    > Nie piszę o przypadkach skrajnych, gdy ktoś komuś celowo podkłada
    > świnię, tylko o normalnych układach.
    > Chyba nie chcesz mi wmówić, że takie nie istnieją :)

    Nie chcę. Ale ty chyba mi chcesz wmówić że jak ktoś żyje ze sobą
    zgodnie, to już zgodnie będzie żyć do końca.

    W realnym świecie jednak jest inaczej. Inaczej patrzy na sprawę
    pracodawca i inaczej pracownik. Jeżeli pracodawca (normalny, żaden tam
    wyzyskiwacz) zwolni pracownika, to niezależnie od powodów jakiś odsetek
    pracowników (normalnych, żadnych tam obiboków) będzie miał poczucie że
    został potraktowany niesprawiedliwie. Już jest zarzewie konfliktu.

    p. m.