  • Data: 2010-08-03 20:39:24
    Temat: Re: Ilosc nadgodzin
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał

    > aha, czyli te same zadania, tylko inaczej nazwana umowa...
    > hmm - a wiesz, ze wazny jest charakter umowy a nie jej nazwa na papierze?

    I sądzisz, że kontroler z PIPy będzie stał cały czas nad pracownikiem i
    oceniał, czy charakter wykonywanej pracy jest zgodny z tym na papierze czy
    nie? :) Bo zakładam (na przekór tym, którzy uważają inaczej), że pracownik,
    który sam się na taki układ zgodzi nie poleci od razu z jęzorem do PIPy,
    żeby o takiej sytuacji poinformować.

    > Sa przepisy ktore maja sens a sa takie w ktorych sensu nie widze.

    Ja większego sensu też w tym nie widzę, ponieważ uważam, że ludzie mają
    trochę więcej rozumu, niż się ustawodawcom wydaje.
    Ale tłumaczę Ci tylko jakie jest uzasadnienie tego przepisu, a nie czy ma
    on sens czy nie.

    K.