  • Data: 2010-08-03 20:28:51
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:03082010.7088AC05@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    >>> ja nie widze w tym nic złego, zeby
    >>> pracowac np. po 12 godzin dziennie.
    >> Jeśli naprawdę chce to nawet i 20 może.
    > ? wyjasnisz?
    Chętnie, ale co mam wyjaśniać?
    Ja także nie widzę nic złego w tym jeśli ktoś chce pracować 12 lub więcej
    godzin dziennie i tak pracuje.
    Przecież to jego sprawa, nie?
    Ale - uwaga - jeśli mówimy o pracy w sensie zatrudnienia to są wyjątki.

    > per analogia:
    > zambójstwo jest zabronione, ale przeciez i tak moze do niego dojsc - to
    > moze zakazac jeszcze posiadania noza?
    No wiesz, per analogiam to jednak nie jest za bardzo, granatów jednak mieć
    tak po prostu nie możesz, a przecież nie musisz nimi rzucać. A jakby tak -
    idąc twoja linią rozumowania - załatwić sprawę przekraczania prędkości
    poprzez zakazanie posiadania samochodów? ;)
    Nie ma i (chyba?) nie będzie idealnego prawa. Zawsze można spytać: a czemu
    150 godzin dozwolone, a nie 151 i pół?
    Życie weryfikuje bowiem skuteczność i zasadność aktów prawnych, na jego
    kształt ma ogromny wpływ scieranie się interesów różnych grup społecznych
    oraz zasięg i mozliwości ich oddziaływania na proces legislacyjny. Niemniej
    prawo się zmienia i zmieniać będzie. Normalne, przynajmniej jak dotąd.

    --
    Jotte