  • Data: 2003-06-28 06:17:00
    Temat: Re: Ile sie zarabia w poznanskich kancelariach?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4aac.00001486.3efcb3c7@newsgate.onet.pl...
    > Witam wszystkich!
    >
    > Za kilka dni bede mial rozmowe w sprawie pracy w poznanskiej kancelarii
    > prawniczej. Spodziewam sie pytania o preferencje placowe. Czy ktos sie
    > orientuje ile przecietnie moze zarabiac swiezo upieczony absolwent prawa
    na
    > stazu w kancelarii w Poaznaniu?

    Polska to jest tak dziwny kraj, że nawet w jednym biurze obok siebie siedzą
    osoby i jedna zarabia przykładowo 1500zł na rękę a druga robi to samo a
    zarabia 2000 zł i wcale nie ma różnic wykształcenia czy stażu pracy pomiędzy
    nimi.

    Moja teoria jest niewykonalna technicznie, jak myślę, ale wogóle powinno być
    tak poustawiane wszystko, ale relacje cen do zarobków były takie, aby:
    # jesli ktos jest niewykwalifikowany, to powinien zarabiac tyle, aby miał z
    czego zapłacić czynsz i miał co jeść, bez specjalnych przyjemności.

    # Jeśli stanowisko wymaga odpowiedzialności to powinien oczywiście zarabiać
    więcej.

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa