  • Data: 2004-08-06 07:58:19
    Temat: Re: Ile kosztuje prawnik?
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/5/2004 7:02 PM, Rafał M wrote:
    > Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości

    > Dokaldnie 550 zl. Jesli bede musial wydac mniejwiecej tyle samo na prawnikow
    > to mi sie poprostu takie bieganie po sadach nie oplaca za bardzo :(

    Napisanie pisma to kilkaset do kilku tysięcy złotych, duża sprawa to
    kilkanascie - kilkadziesiąt tysięcy. Jak śmierdząca to i kilkaset.

    Przy prostej sprawie poradzisz sobie sam, najwyżej ci uwalą - koszt
    zastepstwa procesowego będzie zbliżony do tej kwoty, przy wyroku
    pomyślnym zapewne ją odzyskasz - ale jak druga strona dobrze zagra, to
    oddasz papugowi, co sam odzyskasz.

    Pzdr: Catbert