    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 19 May 2012 00:59:16 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Identyczne imiona dzieci

    On Fri, 18 May 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie wiem, na Śląsku straszą, że wprowadzą i niespecjalnie mi się to podoba,
    > bo zainwestują kupę kasy (mojej, a jakże) we wdrożenie systemu

    Akurat tu nie czepiaj się Warszawy w porównaniu z GOPem.
    Tym razem parę większych miast poszło dobra droga - wprowadzili
    "cokolwiek", co ma limitowana funkcjonalnosc (chocby na zasadzie:
    na poczatek bilety zbiorkomu a potem się zobaczy), i toto działa.
    A GOPowy system, zaplanowany "do wszystkiego", jak na razie
    jest do niczego, znaczy w powijakach i końca nie widać.
    Choćby stan prawny, w którym założenie że za rok przepisy będa
    choć podobne do dzisiejszych jest bardzo ryzykowne, wskazuje
    iż ta metoda jest zła.

    > Już raz leciałem pieszo z Zabrza do
    > Gliwic, bo bus akurat podjechał jak wychodziłem i nie zdążyłem znaleźć
    > sklepu, gdzie łaskawie bilety sprzedają.

    Kierowca nie miał, twardo postanowiłes nie podarować 1 zł
    (u kierowcy sa tylko bilety "dalekiego zasięgu", więc droższe
    niż na 2 gminy) czy w ogóle nie pytałes?
    (co by mnie nie zdziwiło ;))

    pzdr, Gotfryd