  • Data: 2012-05-19 16:25:32
    Temat: Re: Identyczne imiona dzieci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 May 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Dlaczego?

    Bo to TRWA, drogi Watsonie!
    Przypominam - w PKSach płacisz "tyle ile się należy" i wystawianie
    biletów faktycznie trwa. Przejedz się kiedy takim np. z Bytomia,
    do którego robi się kolejka na kilkanascie osób, to ocenisz
    (w Zabrzu chyba do żadnego tak się nie zdarza).

    > No tak było w latach 90.

    Chyba tak.
    I dla jasnosci, miałem na mysli głównie funkcję motywacyjna dla pasażerów

    pzdr, Gotfryd