    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Identyczne imiona dzieci
    Date: Sat, 12 May 2012 09:14:38 +0200

    > Czekaj.
    > Latasz tylko Concordami... no dobra, już nie lataja ;), czy usiłujesz
    > nas przekonać ze po raz pierwszy słyszysz okreslenie "overbookig",

    Nigdy niczym nie leciałem i faktycznie pierwszy raz słyszę te określenie.

    > Ono nie jest durne, ono pozwala własnie założyć że pewna czesc
    > klientów jednak nie poleci.
    > I biletu "przekazac za plecami" nie moga, więc te miejsca
    > będa wolne.

    Bosko, czyli sprzedaje coś, czego nie ma i z kasy jednych funduje loty
    innym. Normalnie czad... I ty mówisz, że to jest normalne?

    A co, jak jednak wszyscy będą chcieli polecieć?

    > Naruszajac warunek "niemożliwosci przekazania biletu za plecami",
    > de facto zamiast (tańszego) biletu z overbookingiem wykorzystujesz
    > (droższy) bilet ze 100% rezerwacja (jesliby taki akurat był).

    Wg mnie bilet powinien kosztować tyle ile kosztuje lot. A jak rezygnuję,
    to powinienem móc oddać bilet i odzyskać kasę, chyba że nikt w to
    miejsce się nie zgłosi. To tak jak z wakacjami. Zarezerwowałem w zeszłym
    roku wakacje i zachorowałem. Zaliczka przepadła, bo nikt się nie zgłosił
    na moje miejsce. Ale jakby się zgłosił, to by mi zwrócono kasę, bo co im
    za różnica czy ja zamieszkam czy Kowalscy.

    Stosując twoją technikę, to mogłoby się okazać, że przyjeżdżam na
    wczasy, a tu miejsc brak, bo Ośrodek założył, że nie wszyscy przyjadą i
    sprzedał nadkomplet.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek