  • Data: 2012-05-11 23:54:28
    Temat: Re: Identyczne imiona dzieci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 May 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No wykiwania, jak wykiwania.
    > W przypadku biletu miesięcznego na autobus etc. owszem.
    > Ale w przypadku biletu lotniczego, to już akurat kontrahent kiwa
    > mnie, jeśli sprzedaje bilet, którego nie mogę nikomu odsprzedać.

    Czekaj.
    Latasz tylko Concordami... no dobra, już nie lataja ;), czy usiłujesz
    nas przekonać ze po raz pierwszy słyszysz okreslenie "overbookig",
    które jest okreslone w regulaminie przewoznika *oraz* ma na celu
    "optymalizację wykorzystania", która rzecz jasna przekłada się
    na końcu na możliwosc obniżenia ceny biletu przy zachowaniu
    tego samego zysku przewoznika (w porównaniu z wersja bez
    overbookingu)?

    > W końcu
    > przewoźnikowi powinno być jedno, czy leci Gotfryd czy Przemek.

    Tylko, o ile nie wolno mu stosowac "nadrezerwacji".

    > A skoro robi
    > takie durne ograniczenia, to niech się martwi.

    Ono nie jest durne, ono pozwala własnie założyć że pewna czesc
    klientów jednak nie poleci.
    I biletu "przekazac za plecami" nie moga, więc te miejsca
    będa wolne.

    Naruszajac warunek "niemożliwosci przekazania biletu za plecami",
    de facto zamiast (tańszego) biletu z overbookingiem wykorzystujesz
    (droższy) bilet ze 100% rezerwacja (jesliby taki akurat był).

    pzdr, Gotfryd