  • Data: 2012-05-11 09:53:08
    Temat: Re: Identyczne imiona dzieci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 May 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Dlaczego żarty? Przecie to nie żadne żarty. Realna korzyść, jak można
    > bratu/siostrze odstąpić bilet lotniczy.

    Zwróć uwagę na "problem Kalego" :>

    Sprowadzasz sprawę wykiwania kontrahenta do problemu dowodowego,
    a to chyba większy przekręt niż "zapis małymi literkami w umowie",
    gdzies tej wagi co kanty konsultantów, którzy co innego mówia
    a co innego zapisuja w tresci (i nie ma jak udowodnić, że gadał
    co innego).

    Mylę się, czy bardzo się irytujesz jak ktos próbuje nie dotrzymac
    umowy względem Ciebie? (bo ja raczej nie zaprzeczę :>)

    pzdr, Gotfryd