    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IRCHa
    Date: Tue, 11 May 2021 14:39:26 +0200
    <609a1fb7$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s7d9ha$15r6$1@gioia.aioe.org>
    <609a41d3$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <s7dhc4$sq6$1@gioia.aioe.org>
    <609a7366$0$509$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 11.05.2021 o 14:07, Kviat pisze:

    > Bzdura.

    To sobie powtarzaj i żyj w wyimaginowanym świecie, ja wolę słuchać
    lekarzy, którzy leczą i mają raczej dobre wyniki.

    > Co chcesz przez to powiedzieć? Że lekarze się zmówili i celowo nie chcą
    > leczyć ludzi znanymi metodami?

    nie, zakazano - zobacz dokument wydany przez radę medyczną przy
    rządzie... Podobne dokumenty powstały w innych państwach. Część lekarzy
    się podporządkowuje, reszta rożnie, jedni krzyczą głośno, że jest nie
    tak (jak Basiukiewicz czy Kuna) i są ciągani przed IL-e by się
    tłumaczyli, inni jak kilku znajomych nie wychylają się i robią swoje.

    > Nie. Nie ma takich.
    > Bo jeszcze nikt nie opracował skutecznej metody leczenia.

    tak jasne... Ile jeszcze razy powtórzysz głupotę, żeby w nią uwierzyć?

    > https://correctiv.org/faktencheck/hintergrund/2020/0
    3/18/coronavirus-warum-die-aussagen-von-wolfgang-wod
    arg-wenig-mit-wissenschaft-zu-tun-haben/

    > https://demagog.org.pl/fake_news/falszywe-teorie-o-n
    ieistnieniu-pandemii-dr-wolfganga-wodarga/

    > https://demagog.org.pl/fake_news/nieprawdy-grupy-wor
    ld-doctors-alliance-o-pandemii-i-szczepieniach/

    widzisz, patrząc na dorobek epidemiologa i anonima, który zresztą
    przytoczył parę idiotyzmów jak choćby to:

    "Tesy PCR są precyzyjne w wykrywaniu SARS-CoV-2. Skuteczność testów PCR
    została potwierdzona przez WHO. Ocenia się, że w warunkach
    laboratoryjnych ich skuteczność wynosi od 95 do 99 proc. Mają one za
    zadanie wykryć, czy w próbce znajduje się materiał genetyczny pochodzący
    od koronawirusa SARS-CoV-2."

    Jest to nie na temat - bo może wykryć fragment wirusa, on nie musi być
    aktywny, dlatego Wolfgang miał rację (zresztą autor testu też twierdził,
    że nie nadają się do wykrywania chorych ludzi, tylko fragmentów wirusa).
    A teraz zgadnij, czemu np CDC w nowych zaleceniach pisze, by ograniczyć
    ilość cykli w teście dla osób zaszczepionych (bo wychodziły im inaczej
    wyniki dodatnie). A teraz pytanie, czemu tylko dla zaszczepionych.
    Podobny efekt będzie u osoby, która jest ozdrowieńcem, albo "przeszła
    bezobjawowo" - znaczy się miała kontakt z patogenem, ale organizm okazał
    się być odporny z jakiś przyczyn.

    > "Użytkownicy, którzy zetknęli się z nagraniem, uznali osoby
    > zaprezentowane w wideo za wiarygodne: ,,Wspaniali lekarze głoszą prawdę",
    > ,,Mam ogromną nadzieję, że ta prawda obejdzie świat", ,,Dziękuję za tą
    > prawdę. Wreszcie ujrzała światło dzienne" - pisali wprowadzeni w błąd
    > internauci."

    > https://fakenews.pl/zdrowie/warto-rozmawiac-pospiesz
    alskiego-analiza-materialu-tvp-z-12-04-2021/

    > "Respiratory uszkadzają płuca
    >
    > Jest to fake news, który krąży praktycznie od początku pandemii.

    niewłaściwie używany respirator może nawet zabić, zresztą jest to nawet
    napisane w artykule. Tak osoba z rodziny pracuje na intensywnej terapii
    i kurs z obsługi respiratorów dawniej trwał dość długo, bo to nie jest
    łatwe ustawić właściwie parametry, ale cotam, przeczyta się nagłówek, że
    fejknius i się szafuje.

    > W zupełności.

    widzisz i kto tu korzysta z szurskich platform, gdzie anonimy piszą
    często bzdury na chłopski rozum, bo nawet się nie podpiszą, bo nie mają
    wykształcenia kierunkowego. Wiesz wolę jednak słuchać ludzi (nawet jeśli
    wydaje mi się, że mogą się mylić, ale skonsultuję to jednak z innym
    naukowcem zajmującym się daną dziedziną, a nie komuś komu się wydaje)

    > I co z tego?
    > Są też ludzie z dorobkiem naukowym, którzy wierzą w chemtrailse.
    > Jeden taki został nawet ministrem.

    > Na co mam podać przykład? Że nie wiadomo jaki Ziemia ma kształt?
    > Wiadomo.

    wiadomo, ale jeśli masz wybrać z tych 2, to żadna odpowiedź prawidłowa
    nie będzie.

    > Nie. Nie twierdzą inaczej.
    > To, że kilku tak twierdzi, to nic nie znaczy. Nikt im nie broni
    > udowodnić, że potrafią.

    > Podaj przykład jednego, który potrafi skutecznie leczyć.
    > Ale że potrafi, a nie że twierdzi, że potrafi.

    Takich też masz w TV, przez co latają później po IL-ach, znam osobiście
    kilku, którzy nie chcą rozgłosu i leczą skutecznie - zarówno w rodzinie
    jak i wśród znajomych miałem osoby, których leczyli z covida, jak
    zaczęło się gorzej. Jak ich znaleźć - zapewne w większości to ci, co
    przyjmują pacjentów osobiście, a nie teleporadą. Będziesz miał problem -
    poszukaj takiego i z dużym p-stwem pomoże.

    --
    http://zrzeda.pl