  • Data: 2005-06-29 11:54:44
    Temat: Re: INTERNET PO POLSKU
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Observer napisał(a):
    > Jak to w końcu jest? Zgodnie z prawem czy bezprawnie?

    zgodne, i serwisy nie maja mozliwosci skontrolowac czy ktos dziala
    legalnie, czy nie - zyski ze sprzedazy rozliczasz w PIT rocznym +
    odprowadzasz należne podatki i nie ma do czego się przyczepić.. chyba,
    że sprzedaż nie była jednorazowa - wtedy nosi to znamiona dzialalnosci i
    trzeba zalozyc firme, no ale tu znowu klops - skad takie Allegro ma
    wiedziec, czy ja mam firme, czy nie? Nie moze tego skontrolowac. Na
    podst. danych tez nie - Jan Kowalski - tak przeciez moze sie nazywac
    firma, prawda? A firma moze miec siedzibe w mieszkaniu w bloku, prawda?
    :) Ew. wlasciciel firmy moze wystepowac prywatnie w takim allegro, ale
    wszelkich transakcji dokonuje via firma, prawda? :)

    Bicie piany po prostu =) Serwisy aukcyjne to tylko srodek, pomoc przy
    podejmowaniu transakcji. To tak jakby oskarzac PWPW, ze wyprodukowala
    pieniadze, od ktorych ktos nie odprowadzil potem podatku :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl