  • Data: 2004-05-10 01:12:37
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c7mjbg$l3v$1@news2.ipartners.pl...

    > Parafrazując klasyk Barei: "każdy bandzior to młodziak, a każdy młodziak
    > to bandzior"?
    >
    > Oj, Robert, srogo się na Tobie zawiodłem - to jest już tak naciągane,
    > jak kilkakrotne 'spadnięcie ze schodów'.

    Nie, to jest praktyka. Gdy stoisz na przeciwko tłumu zawsze bierz pod
    uwagę, że tłum zrobi to, na co żadna z tych osób by się nie odważyła
    działając samodzielnie. Po za tym studencji byli pijani (sam chadzałem na
    juwenalia, więc wiem, jak to wygląda i mnie nie przekonuj, że teraz jest
    inaczej). Nie wiem, jak tam było. Poczekajmy, bo pewnie media podadzą,
    choc podejrzewam, że teraz bedzie nagonka na Policję i będą próbowali
    dowieść, że znowu policjanci zamordowali tam kogoś. To raczej nie będzie
    zwiększało rzetelności przekazu.

    > Rany... Zwierzęta to nie ludzie - wystarczy znajomość ich zachowań,
    > odrobina rozsądku i niemalże gołymi rękoma można je bez szkody ująć
    > (tzn. oczywiście nie dosłownie chwycić w ręce ;) ale bez użycia broni).

    No dobra. Następnym razem jak będzie biegał jakiś luźny tygrys, to spróbuj
    go gołymi rękami obezwładnić. Byc moze masz rację, ale Policja (a z tego
    co wiem i Starż Miejsca) nei zatrudnia na etatach poskramiaczy.

    > Że nie wspomnę o takich 'nowoczesnych' wynalazkach, jak strzałki ze
    > środkami usypiającymi miotane pneumatycznie.

    Świetnie. Po pierwsze Policja nie ma ich na wyposażeniu. Po drugie to jest
    skuteczne na kilkanaście metrów, a nie zawsze się da tak podejść. Po
    trzecie trzeba wiedzieć, co i ile tam wsypać do tej strzykawki. Po czwarte
    to nie działa od razu, a czasem taki kotek może w miedzyczasie kogoś
    chrupnąć na przegryzkę.

    > Albo nawet o braku predyspozycji intelektualnych niektórych
    funkcjonariuszy.

    Albo nawet. Choć tu byłbym ostrożny. Gdyby proces szkolenia był właściwy,
    to tych ze złymi predyspozycjami teoretycznie na tym etapie by odsiano.