  • Data: 2010-07-05 22:28:39
    Temat: Re: I co Ty na to Lesiu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i0sd4l$b3u$1@news.onet.pl SDD
    <s...@t...pl> pisze:

    > Moze sie nie roznia, ale Kaczynski jest wizjonerem
    Jaki tam wizjoner, chyba po flaszcze Johnny Walkera.
    To obsesjonat, zakompleksieniec, koniobijca i chory na manię wielkości
    frustrat.
    Dlatego może być nieprzewidywalny.
    Postępowanie sługusa Komorowskiego można w miarę przewidzieć, choć to bez
    wątpienia sługus łajdaków i może sam łajdak.

    > chcacym *naprawde*
    > silnej Polski - to nic, ze mu sie to nie uda, ale on naprawde uwaza, ze
    > ma misje i tylko on moze ja wypelnic.
    Tacy właśnie kopnięci maniacy są najbardziej niebezpieczni - jak sobie taki
    wbije coś do pustego łba i do tego miałby władzę, to nic tylko zabić. Z
    korwinistami przecież to samo, wyobraź sobie co by ten czubek mógł narobić,
    gdyby czubków (ergo: jego zwolenników) było wystarczająco dużo, aby jakimś
    głupim dowcipem losu dostał jakąkolwiek dozę władzy.

    --
    Jotte