    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Date: Sat, 2 Mar 2019 13:13:17 +0100
    <5c7a6e13$0$485$65785112@news.neostrada.pl>

    > No więc przyjmij do wiadomości, że mylisz się.

    Ciężko będzie;)

    > Mogę. Jeśli chcesz, to mogę Ci poszukać materiałów z tego kawłąka
    > szkolenia dla ekspertów. To jest po angielsku, ale chyba gdzieś mam na
    > dysku.

    Szukaj. Angielski nie jest problemem. I tam stoi napisane, że to
    osdzielne obrazy a nie strumień? Dawaj.

    > Próbujesz znowu dyskutować z faktami. Może i to głupota, ale te
    > rejestratory tak to zapisują.

    NIe - tak nie zapisują. Zapisują strumienie.

    > Ale raczej z poziomu pilota nie nadpiszesz sobie danych losowymi.
    > Dlatego jest to inaczej.

    Czyli jest tak samo. Ale częściowo masz rację - na rejestratorze nie
    jest tak łatwo usunąć skutecznie dane jak nie wiesz jak to zrobić. Więc
    tym bardziej wszelki "nie zapisało się", "akurat 15 minut wcześniej się
    pospuło" jest łatwym do udowodnienia niszczeniem dowodów. To że
    prokuratura się tym nie zajmuje świadczy tylko o tym, ze nie jest
    bezstronna. Bo w to ze psuje się akurat zawsze jak policji wygodnie,
    żeby się popsuło to nawet sama policja zapewne nie wierzy.

    Shrek