  • Data: 2017-08-18 09:33:57
    Temat: Re: Holowanie na autostradzie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-18 o 09:31, J.F. pisze:

    > No ale tak bylo.
    > Niektorzy po tych 20h egzamin zdawali, i przez kolejny rok jazdy wypadku
    > nie mieli.

    Ale ja nie piszę o zdaniu egzaminu.
    Ani o braku wypadku. Nie mieć wypadku można było bardzo prosto - nie
    jeżdżąc.

    Chodzi mi o realną umiejętność jeżdżenia w różnych warunkach i wyuczenie
    dobrych reakcji. Coś, co się ma po przejechaniu kilkuset tysięcy km.

    > Tak nawiasem mowiac - IMO niebezpiecznie sie robi po paru tys km za
    > kolkiem, gdy sie czlowiekowi wydaje, ze juz dobrze jezdzi ... i tylko
    > wydaje :-)

    No to w końcu jak - 20 godzin wystarczy, czy może jednak nawet kilka
    tysięcy km może być złudne?

    --
    Liwiusz