  • Data: 2017-08-19 00:11:10
    Temat: Re: Holowanie na autostradzie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-08-17 o 21:40, ddddddddddddd pisze:

    > wydaje mi się (nie widziałem takiego DR) że tam będzie ew. pojazd
    > specjalny-autolaweta. O przeznaczeniu do holowania nic nie ma (moje auta
    > (osobowe) są przeznaczone do holowania - mają oczko lub możliwość
    > wkręcenia w tym celu oczka.

    Autolaweta nie holuje pojazdu, tylko go przewozi i może sobie autostradą
    jechać, jak tylko chce. Pojazdy przeznaczone do holowania mają stosowny
    wpis w dowodzie rejestracyjnym, który przykładowo ma znaczenie dla
    podatku VAT przy zakupie. Była seria oszustw polegających na świadczeniu
    normalnych usług transportowych rzekomymi holownikami.